سوالات متداول - Bir SmS
قالب وردپرس
  1. سوالات متداول : سرویس های پیامکی بیر اس ام اس
سرویس پیامک چیست
سرویس پیامکی بیر سیستم چگونه کار می کند؟
آیا برای استفاده از سرویس پیامکی بیر اس ام اس به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد ؟
منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟
چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
چرا سرویس های شما به صورت مادم العمر است ولی برخی شرکت ها به صورت سالیانه ارائه می کنند؟
آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به ۱۰ هزار شماره از ۳۰ هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.

 

سوالات متداول : خطوط اختصاصی و اشتراکی بیر اس ام اس

لیست سیاه مخابراتی چیست؟
شماره مجازی چیست؟شماره مجازی چیست؟
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟
یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید.
تفاوت خطوط اختصاصی و اشتراکی چیست؟
آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟
چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک های تکی و گروهی عودت داده می شود؟

سوالات متدوال : سرویس های نمایندگی

نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و... تعیین کنم؟
آیا من نیز میتوانم به کاربرانم پنل نمایندگی بدهم؟
اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟
آیا
تفاوت نمایندگی مشابه و نماینده زیرمجموعه در چیست؟
در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟
آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد ؟
Spoiler title
آیا امکان ارتقا پنل کاربری به سطح بالاتر یا تبدیل کاربر به نمایندگی وجود دارد.
نماد اعتماد الکترونیک دریافت نموده ام، چگونه باید داخل سایت قرار دهم؟
یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است ، اگر من خودم به صورت دستی به ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود؟

© 2014 birsms Hosting. All rights reserved.